Styrket markedsposition for den økologiske kylling

Styrket markedsposition for den økologiske kylling - SEGES Projektsitet

Projektets formål er at sikre og synliggøre økokyllingens høje dyrevelfærd og produktionens bæredygtighed, således at produktionen af økologiske slagtekyllinger bliver styrket, og endnu flere landmænd får mulighed for at etablere økologisk kyllingeproduktion.

Plakat 50x70
v. Toke Munk Schou, -Ph.D. i adfærd og velfærd -Konsulent
4 opslag
Fyraftensmøde om slagtekyllinger hos Patriotisk Selskab d. 8. maj Temadag om slagtekyllinger hos KHL d. 9. maj.
Nyhedsbrev til fjerkræproducenter
Nyhedsbrev til fjerkræproducenter
Nyhedsbrev til fjerkræproducenter
Nyhedsbrev til fjerkræproducenter
Plakat 50x70 kyllingesprog
4 sidet folder. Ny version 6-9-2019
Link til hvodan smager din kylling på forsiden af madkundskabsforum.dk/
Facebookopslag m. vdeo
Side på voresmad.dk/kokkeskole
Pdf af side på madkundskabsforum.dk/
Artikel i Dansk Erhvervs fjerkræ juni 2019
Vidste du det om kyllinger
Program for temadag afholdes 25. November på Teknologisk Institut , Taastrup
Artikel i fagmediet Økologisk
Facebookopslag 23. september med video fra Åbent landbrug
Indlæg Økologikongres v. Hanne Castenschiold, 20 11 2019
SEGES Økologi Innovation var igen i år med på Fjerkrækongressen
Indlæg Økologikongres v.Toke Munk og Shou og Jette Søholm Petersen
Artikler i magasinet Dansk Erhvervsfjerkræ, oktober 2019.

© 2021 - SEGES Projektsitet